Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Top 5 Mac Lipsticks for spring

Γεια σας, κορίτσια μου! Σήμερα ήθελα να σας μιλήσω για ένα θέμα που αγαπώ πολύ! Ποιο είναι αυτό; ... Τα κραγιόν! Αγαπάω τα χρώματα στα χείλη ή τα nude! Θεωρώ ότι ακόμα και το πιο απλό μίνιμαλ μακιγιάζ, μπορεί να το γίνει βραδινό ή καλό βάζοντας απλά και μόνο ένα κραγιόν! Σήμερα θα μιλήσω μόνο για κραγιόν της εταιρείας Mac που είναι μία εταιρεία που αγαπώ πολύ! Έχει εξαιρετική γκάμα χρωμάτων και υφών για να διαλέξετε. Αξίζει να πάτε μία επίσκεψη από ένα κατάστημα με Mac καλλυντικά... Πάμε να αρχίσουμε! 


 
Η πρώτη μου πρόταση είναι το Ruby Woo, που ανήκει στα Retro Matte. Πρόκειται για το κλασικό pin-up καθαρό κόκκινο με μπλε υποτόνους για να κάνει τα δόντια λευκότερα. Το συγκεκριμένο χρώμα είναι κατάλληλο για όλες τις εποχές. Και αν θες να έχεις μόνο ένα κραγιόν από Mac, αξίζει να είναι αυτό. Το retro matte σημαίνει ότι είναι ματ αλλά αρκετά ξηρό. Πρέπει να έχεις αρκετά ενυδατωμένα χείλη για να το φορέσεις.  

Το Flat out Fabulous είναι το κραγιόν που άμα μου τελειώσει θα το ξανά αγοράσω αμέσως. Είναι μια μωβ φούξια απόχρωση που είναι φάνκι! Μπορεί να φορεθεί και άλλες εποχές αλλά την άνοιξη το ευχαριστιέμαι πολύ γιατί δίνει ένα κάτι σε όλα τα μακιγιάζ! Είναι και αυτό στα Retro Matte.




To Please me ανήκει στην υφή Matte της Mac και είναι το πιο γλυκό απαλό ροζάκι που θα βρείτε. Είναι το κατάλληλο για ένα γλυκό καθημερινό μακιγιάζ ή γιατί όχι ένα smoky eye μακιγιάζ. Ταιριάζει πολύ ωραίο με περίγραμμα μπεζ καφέ και κάνει τα χείλη να φαίνονται πολύ όμορφα.

Το Up the Amp είναι ένα κραγιόν που είναι για τις τολμηρές της παρέας! Πρόκειται για μία αρκετά περιέργη απόχρωση! Θα την χαρακτήριζα μωβ λιλά αν και νομίζω δεν το καλύπτει πλήρως. Ανήκει στη σειρά Amplified που είναι η σειρά που τα κραγιόν έχουν την καλύτερη χρωματική απόδοση. Είναι πολύ άνετο και ενυδατικό και το βρίσκω ιδανικό όταν φοράς απλά μία μάσκαρα και ρουζ και δεν θες να βάλεις ένα nude κραγιόν.  

Η τελευταία μου πρόταση είναι το Faux που ανήκει στα satin, δηλαδή είναι ματ αλλά και λίγο ενυδατικά! Αυτό το χρώμα αλλά γενικά και η υφή αυτή κολακεύουν πολύ τα χείλη και τα δείχνουν πιο σαρκώδη. Το χρώμα είναι ένα ροζ απαλό που μωβίζει λίγο αλλά και καφετίζει κάπως. Αρκετά, γιατί γίνομαι σαν την κυρία με τα χαλιά στην τηλεόραση. 



Τα κραγιόν της Mac είναι στα 19Ε αλλά συχνά βάζουν -25%. 

Εσάς ποια απόχρωση σας άρεσε πιο πολύ; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Ποιο κραγιόν αγαπάτε αυτή την εποχή; Πείτε μου στα σχόλια.

 Μη ξεχνάτε να κάνετε like  στη σελίδα μου στο facebook , εδώ.

Φιλιά πολλά!




 



30 σχόλια:

  1. Έχω το flat out fabulous και μου αρέσει πολύ το χρώμα του, αλλά είναι αρκετά ξηρό. Τα υπόλοιπα δεν τα έχω. Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με ενα lip balm απο κάτω και καλα απολεπισμένα χείλη είναι σουπερ! :) και το lip balm μέσα στην τσάντα μάζι σου γιατί αλλιώς δεν παλεύεται ;)

      Διαγραφή
  2. Έχω δοκιμάσει μόνο το Faux και δεν ήθελα να το βγάζω από πάνω μου!! Εξαιρετικά όλα όσα επέλεξες!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To Please Me ειναι εδω και καιρο στη wishlist μου, θα το παρω σιγουρα το φθινοπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι πολύ ομορφη απόχρωση! θα σου ταιριάξει περισσότερο εσένα που είσαι πιο ξανθιά πιστεύω :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα χρώματα!! Το please me είναι φανταστικό!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hi Eloni! Have you checked out Mehr? The color's gorgeous!

    Love from Indonesia,
    nnsabrina.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I have Mehr in my collection :D I prefer to wear it in Fall or winter not for spring!

      Διαγραφή
  6. The colour Faux looks lovely! I recently got the colour Mehr and I have been really loving it this spring!

    www.mybeautyandbrownies.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραιες αποχρωσεις!
    Το Ruby Woo μου αρεσει περισσοτερο αφου εχω αδυναμια στα κοκκινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι έρωτας και υπέροχο για όλες τις εποχες <3
      ευχαριστώ για το σχολιο!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχες αποχρώσεις!Ακόμα δεν έχω αγοράσει κραγιόν από MAC, αλλά νομίζω ότι δε θα αντισταθώ για πολύ ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχουν τεράστια γκάμα! και σίγουρα θα βρεις να σου αρεσει καποιο! εγώ δεν εχω δοκιμάσει όλες τις υφές! αλλά σίγουρα η satin είναι η αγαπημένη μου :)

      Διαγραφή
  9. "Αν θες να έχεις μόνο ένα κραγιόν από Mac αξίζει να είναι το ruby woo"
    Συμφωνώ απόλυτα, το λατρεύω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω το Ruby Woo & το Up the Amp. Αν και πολλές φορές έχω πέσει σε "φόλες" κραγιόν από τη Mac.... αυτά τα δύο τα θεωρώ από τα καλύτερα. Λίγο παραπάνω μου αρέσει το ruby woo :) Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι εννοεις σε φολες; δεν σου αρεσαν;
      εγω με ολα αυτα που εχω ειμαι ευχαριστημένη :) απλά καποια χρωματα η αληθεια είναι οτι δε θα τα αγόραζα αν το σκεφτομουν καλύτερα !

      Διαγραφή
    2. Ναι εχω αγορασει κραγιον απο mac που δεν μου άρεσαν καθόλου (δεν εννοω ως χρωμα) και ειδικά αυτά από τη viva glam σειρά.... Δεν έχουν καλή σύσταση και σε 10 λεπτά από την εφαρμογή κάνουν ξηρα τα χείλη και αρχίζουν να φεύγουν... Αν σκεφτείς ότι δεν είναι και φτηνά... με απογοήτευσαν....

      Διαγραφή
    3. εχει πολλες υφές! matte, retro matte, satin, lustre, amplified, cremesheen. μπορει να δοκιμασες μια που δε σου ταίριαξε! εγω προτιμώ την retro matte και την satin. για καθε μερα satin γιατί νομίζω κάνει και πιο σαρκώδη τα χειλη! :) μπορεις να πηγαινεις να δοκιμαζεις πανω σου πριν αγοράσεις. ;) δε ξερω... εγω τα θεωρω εγγυηση! εχω δοκιμασει και αλλα κραγιον απο αλλες εταιρειες (όχι ομως πιο ακριβες απο τη mac...) και ειμαι πολύ ευχαριστημένη!
      φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Faux looks like a gorgeous shade, although a classic red that makes your teeth look white is always a winner!
    Aleeha xXx
    http://www.halesaaw.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα κραγιόν της Mac είναι all time classic! Και αυτά που δείχνεις είναι πολύ αγαπημένα μου! Δοκίμασε και το all fired up, είναι σε τέλειο έντονο φούξια, φανταστικό για καλοκαίρι! Πολύ ωραία παρουσίαση!! Πολλά φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εννοείται ότι έχω και το Ruby Woo! θα είναι στις καλοκαιρινές προτάσεις μου! Είναι από τα 2-3 κραγιόν της Mac που όταν μου τελειώσουν θα τα ξανα αγοράσω!
      πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  13. Ruby Woo και Please Me είναι σταθερή αξία!!! έχω το Cosmo που μοιάζει λίγο με το Faux. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχω και το Cosmo απλά δε μου αρεσει τόσο η υφή amplified :D
      φιλάκιαα!

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραία όλα. Δεν έχει αγοράσει ακόμα κάποιο μακ κραγιονακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμα πετυχεις εκπτωσεις να δοκιμάσεις! καλυτερα να αρχισεις με ενα πιο απαλό χρώμα για να δεις αν θα σου αρεσουν και μετα να κινηθεις στα έντονα ;)

      Διαγραφή