Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Monthly Favourites: May

Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι, ομορφιές μου! Μπήκε ο Ιούνιος... Η ζέστη ήρθε... Ξεκίνησε η εξεταστική και όλα παίνουν το δρόμο τους!! Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να ανεβάζω δύο post τη βδομάδα όπως έκανα πιο πριν, αλλά θα προσπαθήσω. Πάμε να δούμε τι αγάπησα τον μήνα που μας πέρασε! 





Το πρώτο προϊόν που ξεχώρισα είναι ένα τζελ καθαρισμού από την Garnier Pure Active. Είναι για μικτά-λιπαρά δέρματα τα οποία έχουν ατέλειες. Βρίσκω ότι καθαρίζει πολύ καλά το δέρμα και είναι το ιδανικό τζελ καθαρισμού για το πρωί ή για μέσα στο ντουζ. Μου αρέσει πάρα πολύ να βρέχω το σφουγγαράκι το ροζ δίπλα, το πήρα 2 ευρώ από το Hondos Center και μέσα στη συσκευασία είχε και ένα ακόμα, και να βαζω το καθαριστικό πάνω και να κάνω αφρό στο πρόσωπό μου. 

Το μήνα που μας πέρασε για κάποιο λόγο είχα εμφανίσει ξηροδερμία στο κεφάλι μου και πήγα στο σούπερ να πάρω ένα σαμπουάν ειδικό. Ξεχώρισα αυτό από Head and Shoulders instant dry scalp care κυρίως για το άρωμά του. Μύρισα πάρα πολλά στο σούπερ αλλά αυτό επειδή έχει το αμύγδαλο, που είναι ένα άρωμα που μου αρέσει αρκετά, μύριζε κάπως γλυκά και διαφορετικά από όλα τα άλλα που παραπέμπουν και λίγο σε αντρικά αρώματα. Με βοήθησε αρκετά στο θέμα της ξηροδερμίας και καθάριζε ωραία τα μαλλιά χωρίς να τα ξηραίνει, παρόλα αυτά, δεν νομίζω να το πάρω αν δεν το βρω σε προσφορά γιατί κόστιζε κοντά στα 6 ευρώ. Έχει και μία μυρωδιά με λεμόνι αν θέλετε να δοκιμάσετε.

Το επόμενο αγαπημένο μου είναι η CC cream από την εταιρεία Tommy G. Δεν θέλω να πω πολλά γιατί θέλω να κάνω αναλυτικό review. Πάντως, μου δίνει κάλυψη, αφήνει ένα λαμπερό τελείωμα. Κοστίζει 13 ευρώ και νομίζω ότι αξίζει αν τη δοκιμάσετε. Υπάρχει και σε 2 εκδοχές. Για μικτά δέρματα και για κανονικά-ξηρά. Η αλήθεια είναι ότι εμφανίζει λιπαρότητα. Έχει σχετικά καλή διάρκεια. 

Επόμενο είναι το Sculpting Powder από την Inglot στην απόχρωση #502. Είναι ιδανικό για να κάνετε τα κοψίματά σας και όπως βλέπετε το έχω ήδη σχεδόν τελειώσει. Το αρνητικό του είναι ότι τρίβεται αρκετά. Έχει όμως καλή διάρκεια και είναι το ιδανικό για να δημιουργείται μία σκιά στο κόκκαλό σας για να κάνετε contour. Δεν είναι από τα έντονα αλλά έχει και άλλες αποχρώσεις να δείτε. 



Δεν γίνεται να υπάρξουν αγαπημένα δικά μου χωρίς κραγιόν ή κάποιο προϊόν για τα χείλη. Αυτο που ξεχώρισα είναι από την εταιρεία Radiant Lasting Lip colour στην απόχρωση #19. Είναι το πρώτο που δοκιμάζω από αυτή τη σειρά και σίγουρα θα πάρω άλλες 2-3 αποχρώσεις που έχω δει. Μου αρέσει γιατί κάθεται πολύ ωραία και βελούδινα στα χείλη, έχει διάρκεια αρκετές ώρες,στεγνώνει ματ αλλά όχι αμέσως, όπως αυτά των Sephora, μεταφέρεται ελάχιστα. Στις 4 ώρες έχω παρατηρήσει ότι κάνει κομματάκια παρόλα αυτά, μπορείς να σκουπίσεις με ένα χαρτομάντηλο για να φύγουν τα κομματάκια και μετά από πάνω να ξαναβάλεις. 


Swatch sculpting powder by Inglot #502. Radiant #19.

TIP: Άμα θες να δοκιμάσεις ένα κραγιόν μίας εταιρείας για πρώτη φορά, να προτιμήσεις μία nude απόχρωση. Γιατί; Επειδή μπορεί εντέλει να μη σου αρέσει ή να μη σου κάτσει καλά, αν έχει ένα nude χρώμα σίγουρα θα το φορέσεις ακόμα και αν δε σου αρέσει. Αν είναι όμως ένα κόκκινο, δεν θα το προτιμήσεις 100%.
  
Εσείς τι ξεχωρίσατε το μήνα που μας πέρασε; 
Φιλιά πολλά,
Ελένη


23 σχόλια:

  1. Θέλω πολύ να δοκιμάσω προϊόντα Inglot αλλά πραγματικά δεν ξέρω τι να διαλέξω. Αυτή η πουδριτσα για κοψίματα μου άρεσε πολύ, από την στιγμή που δεν είναι και πολύ έντονη ίσως την προτιμήσω.... Θα το έχω στα υπόψιν!!

    cosmetologylover.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολο λέω να δοκιμάσω κάτι απο Inglot και ποτέ δεν το κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι σκιές ειναι φοβερές και εχει μεγαλη ποικιλία! κι κοστίζουν μονο 6 ευρω για αρκετη ποσοτητα! τα ρουζ προσωπικά δε μου άρεσαν τόσο! και μετά εχει και τα sculpting powders που αξιζουν αρκετά! Εχει και για κάτω απο τα μάτια!
      φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. το κραγιονακι απο radiant το εχω και γω στην κοκκινη αποχρωση! απλα το λατρευω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η απόχρωση του κραγιόν και φορέσιμη... Αυτή την περίοδο έχω φάει τρελό κόλλημα με το άρωμα prada candy kiss... το είχα μυρίσει σε περιοδικό... είχα ψεκαστεί και στα καταστήματα καλλυντικών που πήγαινα και τελικά το πήρα.... Πολύ αγαπημένη και γλυκιά μυρωδιά... Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω μαλλον θα πάρω απο body shop καποιο body mist δεν εχω καταληξει σε ποιο. Και σκεφτομαι να δοκιμάσω και από Pacifica που ειναι vegan και cruelty free. θα δω ομως :)
      φιλάκια! και καλό μηνα ;)

      Διαγραφή
  5. και γω θέλω να αγοράσω από inglot αλλά μια που δεν έχει εδώ κοντά μου, μια ότι αγοράζω πάντα κάτι από άλλη εταιρία, τελικά δεν έχω επισκεφτεί το μαγαζί. πρέπει όμως :Ρ καλό μήνααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχει στο the mall και στο χαλάνδρι! Don't make up excuses young lady!! χαχα

      Διαγραφή
  6. πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα σαμπουάν Head&Shoulders τα χρησιμοποιώ χρόνια λόγο ξηροδερμίας και είναι φοβερά!! Τα υγρά κραγιόν από Radiant είναι κορυφή. Έχω 2 στην συλλογή μου και θέλω να τα πάρω όλα!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, ειναι πολύ καλά! τώρα δοκιμάσω και ένα wash&go :D

      Διαγραφή
  8. Το Garnier Pure Active Gel το είχα δοκιμάσει και εγώ και ήταν τέλειο για τη μικτή επιδερμίδα μου. Απο την εταιρεία Tommy G έχω δοκιμάσει μόνο ένα κραγιον, νομίζω πως ήρθε η ώρα να κάνω μια επισκεψη στα μαγαζιά και να πάρω μερικά πραγματάκια ! Καλο Σαββατοκύριακο!

    Γιώτα
    PinkDaisyLoves

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχω τελειώσει πολλές συσκευασίες από το τζελ καθαρισμού της Garnier...Μου άρεσε πολύ η φρεσκάδα που ένιωθα στο πρόσωπό μου!
    Τον τελευταίο χρόνο όμως το έχω αντικαταστήσει με το τζελ της bioten που απλά το λατρεύω!
    Και το σαμπουάν που αναφέρεις το αγοράζω αρκετά συχνά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από bioten έχω δοκιμάσει μόνο το σκραμπ με το βερίκοκο και αυτό δε μου άρεσε γιατι μου έβγαζε σπυράκια και φοβάμαι από τότε! πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα όλα!! Σε ζηλεύω που έχεις πιάσει πάτω σε ένα πουδρένιο προϊόν. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχω παρα πολλα καλλυντικά για αυτο συμβαινε αυτο ;)

      Διαγραφή
  11. Θέλω πολύ να δοκιμάσω κάτι απο Inglot, ελπίζω τώρα που έχουν και eshop να το κάνω! Πολλά φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι μεγάλη ικανοποίηση όταν ένα προϊόν πουδρενιο φτάνει στο τέλος του! Συνήθως μου συμβαίνει μόνο με τις πούδρες! Πρέπει να δοκιμάσω κάτι από inglot, ακούω από όλες τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή