Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

Book review: Françoise Héritier - Το αλάτι της ζωής

Το σημερινό book review είναι για το πιο μικρό βιβλίο που έχω διαβάσει σε έκταση αλλά ίσως το πιο μεγάλο σε νόημα! Είναι "Το αλάτι της ζωής" από την Françoise Héritier, από τις εκδόσεις Κέλευθος, που είναι επίτιμη καθηγήτρια στο κολέγιο της Γαλλίας. Le sel de la vie. 



Ανήκει στην κατηγορία των ψυχολογικών βιβλίων. Ουσιαστικά η  Françoise Héritier στέλνει μία επιστολή στον καθηγητή Ζαν- Σαρλ Πιετ για να του εξηγήσει τι είναι το αλάτι της ζωής. Δηλαδή ποια πράγματα θα της έλειπαν περισσότερο αν χανόντουσαν για πάντα από τη ζωή της. Ό,τι αναφέρει είναι δικές της προσωπικές εμπειρίες.

Το συγκεκριμένο βιβλίο μου άρεσε πολύ και σας το προτείνω γιατί με έβαλε στη διαδικασία να σκεφτώ τι θα μου έλειπε εμένα αν χανόταν για πάντα από τη ζωή μου, ποιο είναι το δικό μου αλάτι της ζωής. Επίσης, σε αυτά που είχα κοινά με την συγγραφέα έπιασα τον εαυτό μου να χαμογελά! Είναι αρκετά μικρό και διαβάζεται πολύ ευχάριστα. Αξίζει να αναφερθεί ότι το 2012 βραβεύτηκε ως το πιο αισιόδοξο βιβλίο της χρονιάς. 

"Εσάς; τι θα σας έλειπε περισσότερο, αν ήταν να χαθεί για πάντα από τη ζωή σας;" 

Φιλιά πολλά,
Ελένη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου